Ne Aramıştınız?
Hakkarim.net
on | 0 yorum





Oyun salonlarımıza bağlanırken aşağıdaki mesajlardan hangisini alıyorsunuz ?1-Bağlantı Sağlanamadı mesajı alıyorum
2-Sistem tarafından xx saat yasaklanmışsınız mesajı alıyorum
3-xx tarafından xx saat yasaklanmışsınız mesajı alıyorum
4-Bu bilgisayar xx tarihine kadar yasaklanmış mesajı alıyorum
5-Başka bir nick zaten sistemde mesajı alıyorum
6-Oyuncu xx nolu salonda mesajı alıyorum
7-Program dosyanız bozuk. Siteden tekrar indirin mesajı alıyorum
8-Bu program Windows Uyumluluk Modunda çalışmaz mesajı alıyorum.
9-Program zaten çalışıyor mesajı alıyorum
10-Programı siteden indirirken 34oyunu.zip dosyası bozuk mesajı alıyorum.
11-Kullanıcı adı yok veya üyeliğiniz henüz onaylanmamış mesajı alıyorum
12-Üyeliğiniz onaylanmamış mesajı alıyorum
13-Üyeliğiniz henüz onaylanmamış mesajı alıyorum
14-Üyeliğiniz askıya alınmış mesajı alıyorum
15-Güvenlik kodunu yanlış girdiniz mesajı alıyorum
16-İnternet Cafem var bir pc yasaklandığında tüm pcler yasaklanıyor
17- Auto Ip Ban mesajı alıyorum
18- xxx sistemde programı kapatıp tekrar deneyiniz mesajı alıyorum


1-Bağlantı Sağlanamadı mesajı alıyorum

Bağlantı Sağlanamadı mesajı alıyorsanız aşağıda önereceğimiz işlemleri yapın:a-Versiyonunuz çok eski olabilir
Programı uzun bir süre önce indirdiyseniz versiyonunuz çok eski olduğu için bağlantı sağlanamıyor olabilir. İlk olarak oyunu yenidenyükleyin.
b-Güvenlik duvarı engelliyor olabilir
Programı ilk çalıştırdığınızda Windows Güvenlik Duvarı devreye girip programa izin vermek isteyip istemediğinizi sormuş olabilir. Bu aşamada Engelle denmişse güvenlik duvarı engelliyor olabilir. Denetim Masasından Windows Güvenlik Duvarı bölümüne girip Okey 34 51 101.exe dosyasına izin verebilir veya güvenlik duvarını kapatarak deneyebilirsiniz.
c-Kurumunuzda portlar kapatılmış olabilir
Bazı kurumlar çalışanları Web ve Mail dışında işlem yapamasın diye diğer bütün portları kapatmış olabilirler. Bu durumda olanlar da oyuna girebilsin diye bazı salonlarımız standart portları kullanacak şekilde ayarlanmıştır. Diğer salonlara giremiyorsanız kurumsal salonları deneyiniz. Sorununuz portlardan kaynaklıysa sadece bu salonlara bağlanabilirsiniz.
Kurumsal Salonlarımız: Salon 3, Salon 13, Salon 49, Salon 95, Salon 125, Salon 250, Salon 251, Salon 255, Salon 321, Salon 362, Salon 403, Salon 404, Salon 405, Salon 625, Salon 626, Salon 627
Kurumsal Misafir Salonlarımız: Misafir Salonu 3,Misafir Salonu 4
Milli Eğitime bağlı okullar ve Kızılay gibi bazı kurumlarda bu portların kapalı olduğu bildirilmektedir. Bu durumda olan oyuncularımız sadece kurumsal salonlarımıza girebilirler.

d-Kullandığınız anti virüs engelliyor olabilir
Sadece Kurumsal Salonlara bağlanamıyorsanız yukarıda bahsettiğimiz sebepten dolayı anti virüs programınız bunu mail programı sanıp virüs taraması yapmaya çalışıyordur. Bu problem Avast ve Norton Anti Virüs tarafından oluşturulduğu biliniyor. Diğer anti virüs programlarında bu tür bir sorun rapor edilmedi. Bu iki anti virüsten birini kullanıyorsanız bunu kaldırıp başka bir anti virüs yükleyebilirsiniz. Bizim tavsiyemiz www.freeav.com adresindeki ücretsiz anti virüs programını indirmenizdir. (Öncekini kaldırmadan yüklerseniz bilgisayarınız açılmayabilir. Yüklemeden önce eskisini kaldırın)


2-Sistem tarafından xx saat yasaklanmışsınız mesajı alıyorum
Sistem banları bilgisayar tarafından verilmiş otomatik banlardır. İki durumda verilir.a-Oyun yarım bırakırsanız sistem tarafından 2 saat yasaklanırsınız
b-Nick değiştirirseniz sistem tarafından 6 saat yasaklanırsınız
Sistem banları bilgisayarı etkilemez. Ban süresi bitene kadar farklı nickle girebilirsiniz.

3-xx tarafından xx saat yasaklanmışsınız mesajı alıyorum
Nicki belirtilen yönetici sizi yaptığınız bir eylemden dolayı yasaklamıştır. Haksız yasaklandığınızı düşünüyorsanız bu adresten nasıl bir yol izlemeniz gerektiğine bakabilirsiniz. Şikayet Etme

4-Bu bilgisayar xx tarihine kadar yasaklanmış mesajı alıyorum
Bu bilgisayar yasaklanmış mesajı alıyorsanız bilgisayarınızda başka bir nick yasaklanmıştır. Hangi nickin yasaklandığı mesajdan sonra nick: xx şeklinde yazar. Eğer yazılı olan nickin o bilgisayardan giriş yapmadığına eminseniz bilgisayarınızdaki bir çakışmadan dolayı bilgisayarınız hatalı banlanmış olabilir. Bu durumda kendi nickinizi ve sistemin banlı olduğunu belirttiği nicki34oyunu@hakkarim.net adresine maille bildiriniz.

5-Başka bir nick zaten sistemde mesajı alıyorum
Sistem aynı bilgisayardan iki nickle girişe izin vermez.

6-Oyuncu xx nolu salonda mesajı alıyorum
Girdiğiniz nick xx ile belirtilen salondadır. O salondan çıkmadan başka salona giremezsiniz. Bazı durumlarda sunucu yoğunluğundan oyuncunun çıkışı kaydedilmemiş olabilir. O salonda olmadığınız halde bu mesajı alıyorsanız belirttiği salona girmeye çalışın. Salon dolu olsa nickiniz sistem tarafından salondan çıkarılacaktır.

7-Program dosyanız bozuk. Siteden tekrar indirin mesajı alıyorum
Programda değişikliklere karşı güvenlik önlemi bulunmaktadır. Bu mesajı alıyorsanız programı siteden tekrar indirin. Yine aynı mesaj çıkıyorsa bilgisayarınızda programları değiştiren virüs olabilir. Bir anti virüs programı yükleyerek bilgisayarınızı taratınız.

8-Bu program Windows Uyumluluk Modunda çalışmaz mesajı alıyorum.
Programı uyumluluk modunda açamazsınız. Böyle bir mesaj alıyorsanız programa ait simgeyi sağ tıklayıp açılan menüdenÖzellikler komutunu seçin. Açılan pencerenin Uyumluluk kısmına geçerek bu kısımdaki Bu programı aşağıdaki uyumluluk modunda çalıştır seçeneğinin işaretini kaldırın. Programa ait simgeyi bulamıyorsanız programı siteden tekrar indirin ve masa üstüne kaydedin.

9-Program zaten çalışıyor mesajı alıyorum
Program aynı anda iki defa çalışmaz. Bu mesajı alıyorsanız program zaten çalışıyordur. Ekranın sağ alt köşesinde saatin olduğu kısma bakın. Orada yeşil uğur böceği olan bir simge varsa bu oyuna ait programa aittir. Bu simgeyi tıklayarak çalışan programı açabilirsiniz.Bu mesajı programı normal kapatmadığınızda da görebilirsiniz. Görev yöneticisinden oyuna ait programı sonlandırırsanız bilgisayarınızı yeniden başlatana kadar program çalışmaz. Bu durumda bilgisayarınızı yeniden başlatın.

10-Programı siteden indirirken 34oyunu.zip dosyası bozuk mesajı alıyorum.
İnternet explorer bazen dosyayı tam bitmeden indirebilmektedir. Böyle bir durumda tekrar indirmeye çalışsanız da daha önce eksik indirdiğini tekrar açmaktadır. Bu durumdan kurtulmak için İnternet Exploreri açın, Araçlar menüsünden İnternet Seçeneklerikomutunu tıklayın. Açılan penceredeki Dosya Sil komutunu tıklayarak daha önce indirdiği dosyayı silmesini sağlayın ve programı siteden tekrar indirin.

11-Kullanıcı adı yok veya üyeliğiniz henüz onaylanmamış mesajı alıyorum
Daha önce bu nickle oyuna girebildiğiniz halde şimdi bu mesajı alıyorsanız nickiniz çalınıp değiştirilmiş olabilir. Bu sayfadan üye olurken yazdığınız mail adresini yazarak bilgilerin mail adresinize gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

12-Üyeliğiniz onaylanmamış mesajı alıyorum
Nickiniz üye kurallarına aykırı olduğu için onaylanmamıştır. Başka bir nickle üye olabilirsiniz. (Etnik, siyasi, yasadışı, ahlak dışı veya taklit nickler onaylanmaz.)

13-Üyeliğiniz henüz onaylanmamış mesajı alıyorum
Üye onayları 6-12 saat kadar sürebilmektedir. Bu süre içerisinde misafir salonlarımıza girebilirsiniz.

14-Üyeliğiniz askıya alınmış mesajı alıyorum
Tanışma hattına yazdığınız uygunsuz mesajlardan veya üye nickinizde / üye resminizde bulunan siyasi, etnik, ahlak dışı, yasa dışı bilgilerden veya aynı kişiye ait olduğu tespit edilen çok sayıda nickten dolayı üyeliğiniz askıya alınmış olabilir. Nickiniz yüksek puanlı ise ve askıya alınma sebebini düzeltmeniz şartı ile üyeliğiniz askıdan indirilebilir.

15-Güvenlik kodunu yanlış girdiniz mesajı alıyorum
Sitemizdeki bazı sayfalarda güvenlik kodu uygulaması bulunur ve bu sayfalardan bilgi girebilmek için ekranda gördüğünüz rakamları ilgili kutuya girmeniz gerekir. Doğru girdiğiniz halde sürekli bu hatayı alıyorsanız İnternet Explorer'inizde sorun vardır. Başka bir bilgisayardan deneyebilir veya sitemizden Mozilla Firefox programını indirerek onunla deneyebilirsiniz.








16-İnternet Cafem var bir pc yasaklandığında tüm pcler yasaklanıyor
Normalde bir PC banlandığında diğer PC'ler bundan etkilenmez ancak bir çok cafe klonlama yoluyla diğer bilgisayarlara kurulum yaptığından bu sorun çıkabilir. PC'ler klonlanarak kurulacaksa ilk kurulum yapılan pcde oyun hiç çalıştırılmamalıdır. Oyun çalıştırıldıktan sonra klonlanırsa bu sorun ortaya çıkar. İlk kurulumda yapılması gereken PC'yi formatlayıp cafe için gerekli tüm programları yüklemek ama oyunu çalıştırmamaktır. Oyun çalıştırılmadan klonlanırsa böyle bir sorun yaşanmaz.
Not: Cafe gold üyeler klonlamadan etkilenmezler. Gold olmayan cafelerin bu problemi yaşamaması için ilk kurulumda bu şekilde davranmaları gerekir.
17-Auto IP Ban mesajı alıyorum
Aynı ip adresinden aynı salonda 2 kez ban alındığında sistem otomatik olarak o ip'ye otomatik ban koyar ve bu ban 15 gün kadar devam eder. Bu banlar sistem tarafından otomatik olarak verilir ve sadece site yetkilileri kaldırabilir. Otomatik IP banı alan oyuncular sadece o salona giremezler, diğer salonlara girebilirler.
18-xxx sistemde programı kapatıp tekrar deneyiniz mesajı alıyorum
Bir bilgisayardan farklı nicklerle farklı salonlara girilebilir ancak aynı bilgisayardan aynı nickle 2 defa salonlara girişe izin verilmemektedir. Bu mesajı alıyorsanız oyuna o nickle girmişsinizdir ve program hala çalışıyordur. Çalışan programdan çıkmadan tekrar aynı nickle girmeye çalışırsanız sistem "xxx sistemde programı kapatıp tekrar deneyiniz" mesajı verir. (Çalışan program sistem tepsisinde (saatin yanında) yeşil uğur böceği simgesi ile gösterilir. Bu simgeyi görüyorsanız program zaten çalışıyordur, önce programdan çıkış yapmanız gerekir)







0 yorum: